Wyprawa rowerowa do Rumunii – dzień 2-4

25-26 lipca 2019 Dystans Dzienny: 64+134 km Dystans całkowity: 376 km Poranek był rześki, ale szybko zrobiło się ciepło. Tego dnia nie musiałem się spieszyć więc skorzystałem z chwili czasu by nadrobić parę zaległości w Koszycach. Bywałem tu już nie…

Tokaj- w krainie winem płynącej

Węgry to jeden z najbardziej znanych w Polsce producentów wina. Zresztą tradycje sprowadzania tego trunku do Polski mają wielowiekową tradycję. Węgrzyna pijano na dworze królewskich, królował on też na stołach szlachty i magnaterii. Zamiłowanie do węgierskiego wina pozostało wielu Polakom…

Wyprawa rowerowa do Chorwacji – dzień 24

1 sierpnia 2018 Dystans dzienny: 71 km Dystans całkowity: 2068 km Ból brzucha pojawił się nagle. Mieliło mnie w zasadzie przez pół nocy, ale niezbyt silnie tak że dałem radę się wyspać i nawet zjeść śniadanie. To było dość ryzykowne,…

Wyprawa rowerowa do Chorwacji – dzień 23

31 lipca 2018 Dystans dzienny: 133 km Dystans całkowity: 1998 km Dobrą stroną dzikich noclegów jest to że zawsze zaczynasz wcześnie rano. Ta też było i tym razem. Teren z rozpoznania nie był skomplikowany więc wyznaczyłem sobie dłuższy odcinek. Zapowiadał…

Wyprawa rowerowa do Chorwacji – dzień 14

22.07.2018 Dystans dzienny: 95 km Dystans całkowity: 1184 km Grzmiało i strzelało prawie całą noc, ale na szczęście nic nas nie trafiło. Ulewa nie spowodowała też u nas żadnych strat w ludziach ani sprzęcie. Tyle dobrze. Niestety pożegnanie z Balatonem…

Wyprawa rowerowa do Chorwacji – dzień 13

21 lipca 2018 Dystans dzienny: 23 km Dystans całkowity: 1089 km Ten dzień miał być w zasadzie wolnym. Plan był taki żeby leżeć na plaży i nic nie robić. Niestety rzeczywistość nieco poszargała nam plany. W moim przypadku okazało się…

Wyprawa rowerowa do Chorwacji – dzień 12

20 lipca 2018 Dystans dzienny: 45 km Dystans całkowity: 1066 km Robactwo na szczęście odpuściło i można normalnie ogarnąć śniadanie. Składało się głównie z kawy bo nic innego nam nie zostało. Nie przejmowaliśmy się tym jednak bo do Balatonu było…

Wyprawa rowerowa do Chorwacji – dzień 11

19 lipca 2018 Dystans dzienny: 87 km Dystans całkowity: 1021 km Ranek był słoneczny i ciepły. Po nocnej nawałnicy nie został już nawet ślad. W dobrych nastrojach zjedliśmy śniadanie i niespiesznie ruszyliśmy w dalszą trasę. Wcześniej jednak zdążyliśmy zwiedzić Győr,…

Wyprawa rowerowa do Chorwacji – dzień 10

18 lipca 2018 Dystans dzienny: 99 km Dystans całkowity: 934 km Noc była spokojna, choć momentami siąpiło. Szczęśliwie jednak nie przerodziło się to w nic większego. Poranek był z kolei dość rześki, ale po wczorajszym upale nie mieliśmy nic przeciwko…

City Break – 6 sprawdzonych kierunków na weekendowe wycieczki

Długi weekend, krótki spontaniczny urlop, przerwa pomiędzy zleceniami? To doskonałe okazje, by urządzić kilkudniowy wypad do innego miasta. Okazuje się, że takie wycieczki nie muszą być ani drogie, ani trudne do zorganizowania. Sprawdź, dokąd wybrać się na city break, by jak najlepiej wykorzystać wolne dni!